neděle 29. července 2007

Sláva Ondráškovi

Tak jsem se dozvěděl, že můj poslední blog byl natolik pesimistický, že se mě každý ptal, co se mi stalo. Dokonce jsem se dozvěděl, že je to napsano jako by: "hodně hafo, jako kdybyste se rozešli, umřeli ti rodiče a ty sám čekal na výsledky testů na aids".

Tak že, snad jsme se nerozešli, o rodičích vím z posledního rána a na testy raději nejdu, abych nemusel čekat na výsledky. Ale na Bulharské sestřičky si dávám pozor, tak by to mohlo byt v pohodě. :-))

Chtěl bych řít, že nálada je už v pohodě. Už vidím svět v zelených barvách...občas prosvitne nějaká ta modrá, to když se podívám do vedlejšího bazénu. Můžou za to dva fakty. Jeden rozhovor s mou oblibenou slečnou a zjištění, že ji asi ještě uvidím. :-)) A kdo má na tom především zásluhu je Ondrášek.

Ondrášek je asi 5-ti týdení syn mé bývalé spolužačky Radky. Je to asi milé dítě, i když jsem jej nikdy neviděl. Ale Raduš se rozhodla, že jej pojede zapít za svými bývalými kamarádkami a posléze i kamarády. A tak jsme se Vitou pekne vterli a musím uznat, že to byla parádní párty. Jen jedna věc mě mrzí. Porušil jsem svůj měsíc nealka - ale Ondrášek je důležitější.

Ještě jedno upozornění pro všechny. Nikdy si nedávejte banánové cappy. Takovy hnus jsem ještě neviděl. :)))

Ondraškovi čest a slávu.

Žádné komentáře: